March 1, 2011

Yesstyle.

Hello Beloveds,

I orderd at yesstyle the last time with a friend.
Now my clothes arrived and I'm really happy with them.

The clothes on my bed. 

A skirt with flower print. Its really nice material and good to wear. Just tried it out today.

I LOVE THIS SO MUCH!! T__T Its long and warm and...yeah.

 The scarf. Its light pink, somehow light magenta I think, but its awesome!
 Its a greyish dress, even so you can't see it very well on the picture...

And last but not least a dress with flower print. 

At the moment I'm addicted to Gossip Girl, even so I'm just at part 11 from the first episode. But I really adore it.

Next time I'll post something about Lush again and some DM products. Soon are the girugämesh concerts I really look forward to!

2 comments:

  1. awww die sachen sehen toll aus*_*
    ich hatte leider bei yesstyle bis jetzt das problem dass ihre sachen mir zu klein (ärmel zu kurz und so) waren, dass ich hohe zollgebühren zahlen musste oder die sachen waren ausverkauft XD
    (hab da neulich schuhe gekauft, bezahlt und dann über einen monat gewartet und dann wurde mir mittgeteilt, dass sie "out of stock" seien..oo' nur seltsam weil ich sie schon früh bezahlt hatte und so..naja habs geld zurück bekommen^^) aba ich glaub yessytle is erstmal nix mehr für mich XD

    ReplyDelete
  2. awwwww, die sachen sind schön, sie passen total zu dir! x3
    ich glaub ich persönlich kann blümchen muster nicht so tragen ,aber an dir wirds toll aussehen.
    UNA der pulli, wiesooooo hab ich den nicht gesehen !! Der ist echt total toll, den hätte ich auch gerne ;_;
    sehr schön deine bestellung :D
    mach mal bilder wo du alles anhast, am besten alles auf einmal Ò_Ó

    ReplyDelete