August 12, 2011

Japanese Fashion Meet Up

Hello Followers,

yesterday was the "Japanese Fashion Meet Up" in Hannover, which Sarah organized. It was so much fun because I saw Momo, Sarah, Petra and Anastasia again and got to know Bella! She ist just a great and nice person *_* she is sweet and~~ haaa~ I wish she would be in our circle~ (laughs)

Well we went to a cafe and later to the Opernplatz to chill around, making pictures and talking.

I always enjoy my time with my friends! <3 Also, I got a new tattoo on monday.. they just had time to make mine on that day. Funny, huh. But I love it.

 strange picture but Bella looked so great *_*
 Sarah, Bella and me :)
 Pretty picture :)
 Great lolitas ^_^
 Hahaha so windy! :D
 PENIS!
 Sarah and Maiki *_*
 rabbit !! XDD but so funny!
 I love my little brother ^_^
 Ullzang! XDDDDDDDD <3
Ana and Laura ^_^ 

AHAHAHHAA love this XDD strange faces for the win!


Well, if you want (just tell me) I'll make an entry about my tattoos. :)

11 comments:

  1. du alter Stalker! >D
    Voll nicht gecheckt dass du Foto von Sarah & mir machst haha

    muchos love ♥

    ReplyDelete
  2. PENISE!
    Gott bist du schnell X___x
    Ich hab mir mal ein paar Fotos geklaut hihi >:D
    War super und wir müssen das dieses Jahr unbedingt nochmal machen *___*
    Bella die Schöne *O*

    ReplyDelete
  3. niedliche fotos <3

    achhhhhh. hätt ich das gewusst wär ich auch nach hannover gekommen. ich saß gestern nur zu hause rum ;_;

    ReplyDelete
  4. schöne fotos <33<3 sieht nach spaß aus <3

    ReplyDelete
  5. wie ich auch gern gekommen wär Q_Q; ging aber nicht

    schöne bilder <3;

    ReplyDelete
  6. Aww cute pics! look like you had a really good time! :D <3

    ReplyDelete
  7. Schade, ich hab euch nicht gesehen. x)
    Und klar, zeig deine Tattoos! ;P

    ReplyDelete
  8. tolle bilder!!!
    ach, und danke für deine tolle antwort zu meinem letzten post ;_;♥
    ch weiss nicht genau was wir hier so haben ><
    ich wohn ja in NRW haha vllt kauf ich einfach mal schokolade oder so was :) die lieben ja echt alles !!

    ps: ich liebe deine blonden haare♥ die stehen dir echt gut!

    ReplyDelete
  9. Ihr habt so schöne helle Haut, alle drei. Find das extrem hübsch *-*
    Eine gesunde Abwechslung zu den Solarium gebräunten Gals.

    ReplyDelete
  10. you all have a different style. But everybody look good >___<

    ReplyDelete