August 25, 2011

Question

Hey Lovelies!

I've got a question,

if I make my cherry blossom tattoo, how should I do it? Black lined our without? I found 2 examples, I'll show them to you!


I don't know and I hope you can help me.

Thank you <3

18 comments:

  1. I like the one without the linig better :)
    http://ellis-heart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ich find es ohne ebenfalls schöner ^^

    ReplyDelete
  3. without looks better to me. it's a little softer~

    ReplyDelete
  4. Lass es ohne machen. Das ist nicht so hart abgegrenzt und passt besser zu dir <3

    ReplyDelete
  5. ich glaub dir würde ohne schwarzen rand gut stehen ^-^

    ReplyDelete
  6. Ich finde es ohne schwarzen Rand viel hübscher (es wirkt zarter) ! :3
    http://ch3rrychi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ich würds ohne auch schöner finden, aber wenn dann das 2. <3

    ReplyDelete
  8. dankee^^ ich wollte früher auch NIE heiraten aber man ändert sich^^
    zu den tattoos kann ich leider nix sagen, würd gern einen rat geben aber ich kann da gar nix zu sagen (T///T)

    ReplyDelete
  9. I have a similar tattoo :D
    It's 3 blossoms with "Inner beauty/Miyabi" written in between them. Mine are outlined but are cartoon looking.
    In your case I like the one without line as your blossoms you want are more realistic looking.

    Where will you get this put? Mine's on my back/shoulder :)

    Good luck and I hope you love it! ^_^ I love mine and everyone tells me I will regret/hate it~ It's been 3 years now and I don't hate it yet :D

    ReplyDelete
  10. Both of they beautiful, but I like the first one better! \^3^/

    ReplyDelete
  11. Nicht, dass ich deine Umfrage boykottieren wollte; alles komplett schwarz, aber rosa Schattierung? =) Aber das liegt vll auch daran, dass ich kein Fan von bunten Tattoos bin...

    ReplyDelete
  12. Die tattos sind superschön! So eins wrde ich auch gerne haben! <3 Ich finde es mit Umrandung und auch ohne toll! Ich würde aber auch sagen, das ohne für eine Frau schöner ist <3

    ReplyDelete
  13. I think the first one will look better on you :)
    Second is cute too but it looks like its better as a picture on your notebook or something :D

    ReplyDelete