September 21, 2011

Connichi Part 3

Hey, 3 entries in a row! Thats special, isn't it?
But I know I won't have time from tomorrow on, so I'm using my last free time to make the last post about the Connichi.
Again, I just wanna thank all people I met there. And I also got a nice present for a good friend of mine <3 she will be happy, I hope!
Well, I don't want to write that much, you want to see the pictures, don't you?
I also thank you for all your lovely comments!! <3

I was able to meet Caro and she was about to steal my stitch. But she was so nice and cute <33

 Again <3
 We love being idiots, don't we?
 Ilona and Fenja were also there! Mucho love! <3
 Ilonas cute Iphone case *_*
 Anastasia made cute onigiri!
 She and her boyfriend ^_^
 Ilona and me...
 I also met Eric by chance. His hair looked great!

And I met Mei!! *_* <3


 Ilona and me. I missed her sosososo much ._.
 Maiki ! Isn't that cosplay cute but easy?! xD

 Lady Oscar!
 That was sbrfvngf <333
 stfu blurry picture. It was dark but she was so pretty ;O; and I was happy that I met her!
 Conny on sunday! So pretty!
 Caro Sunday, also pretty <3
 Pupsi with my stitch - sunday xD
 Well that was saturday still and....isn't that too cute? I also gave her Moam and needed to unpack it. So cute!
 Conny <3
 Saturday party outfit...well, I looked similiar on sunday XD
Again. Steffis flat is so pretty!


Sorry for that much pictures. Hope you enjoyed them!! <3

15 comments:

  1. dankee ♥
    :) du bist so süß :DD

    und wie ich und Alex auf dem Bild einfach weggucken xD

    ach war ein toller Tag ♥ :)

    ReplyDelete
  2. wow, the pictures are really cool :o
    you're so pretty ^^

    ReplyDelete
  3. haha cool das handycase hab ich genau heute hier irgendwo gesehen xD
    der stitch<3 und die bilder, freut mich, dass du spaß hattest :3 endlich konnt ich mal wieder was angucken

    ReplyDelete
  4. die maus war so unglaublich süß!!!!

    ReplyDelete
  5. Dein Partyoutfit sieht super aus ♥

    ReplyDelete
  6. Hey, ich lese deinen Blog seit ein paar Wochen und nun muss ich unbedingt was schreiben.
    Das blurry Photo.
    Kann es sein, dass das Mädchen Anne-Marie hieß?
    Ich erkenn das Outfit meine ich.
    Wenn sie das sein sollte, schau mal auf diese Adresse:
    http://hidden-copy.blogspot.com/
    Das ist ihr Blog :D
    Ich kenne sie durch Zufall ganz flüchtig.
    Klein ist die Welt :D

    ReplyDelete
  7. Da bin ja ich ;D Ha Ha - hätte ich mal eher gewusst, dass ihr da alle beisammen sitzt, wäre ich schon früher zurück zu Mei, Eric und den anderen gegangen ~ war aber trotzdem sehr nett ♥

    ReplyDelete
  8. Tolle Bilder!!
    Die Onigiri sind so süß. ;)

    ReplyDelete
  9. Wir hättem im Partner-Look gehen können, ich hab den blauen Stitch. ;)

    ReplyDelete
  10. waah the onigiri look so delicious!I want to eat them =D

    don't forget to join my CIRCLE LENS GIVEAWAY , thank you ^^

    ReplyDelete
  11. omg soo cool
    jaa bin auch voll happy das ich dich endlich mal real treffen konnte *___*

    ReplyDelete
  12. OMFG der Danbo ist ja süüüüüüüüüüüüüüüüüüüß!!! *------*
    <3

    ReplyDelete