September 14, 2011

girugamesh + gets




I miss them so much, I can't even put it in words. Longing would be the right, maybe. They helped me a lot. In bad times. In good times. They brought many good memories with them. First concert with bis. Second in Bochum with my dear friends, sleeping in the central station, girugamesh playing Mission Impossible theme. Next Hamburg. Best ever. After our "Markthalle" flyers which were Nicis awesome idea...

They also wore our given "Hamburg" shirts. It was just... like the most touching moment! Well, after that Bochum where I took this picture of Ryo. Like such a cutie. And yeah, I fangirl around, I'm sorry. I stop spamming with them now.. I will remember the concerts and they are linked deep in my heart. This year concerts also.

Now onto my gets, by the way, this will be my last entry for this week! Connichi is calling and I drive there with Maikel !
I can't wait, hope to see you there!
 simple jeggings for work. A little big but it works XD
 FINALLY!! FINALLY I GOT ONE T_T <3
 this is cute too <3
 DM Shopping...ahaha XD


This bought me my awesome friend Sarah-Marie - thank you so much!! <3

12 comments:

  1. awww dm ist toll *-* und so günstig<3

    ReplyDelete
  2. Die Bluse ist ja super süss! <3 Und Die Konzerte von Girugamesh sind jedes mal klasse!

    ReplyDelete
  3. wooah ich liebe die Ketten ;Ä; bin auch auf der Suche nach GENAU den Sachen!! wwwww
    Wobi ich die Federkette auch gern als Ohrringe hätte :'3

    Super süß!

    ReplyDelete
  4. Oh Girugamesh....♥ "fangirl" ruhig weiter herum ♥ ich teile die Liebe xD

    DM Shopping ** yeah~

    Und Connichi ** nochmal yeah!

    ReplyDelete
  5. Girugamesh is awesome *-* ... though I didn't really liked their latest album =(

    I'm so jealous of you going to Connichi, have heaps of fun ^-^

    ReplyDelete
  6. Ich folge dir auf tumblr ^.^

    Das Zuckerschnute Duschgel war gar nicht mein Fall D:
    Gefällt dir der Duft wirklich?

    ReplyDelete
  7. wtf girugamesh waren in hamburg und ich habs nicht mitbekommen?? shame on me!!
    übrigens ist das was ich da anhab nur meine arbeitsklamotte ;DD
    und krawatte von nem kollegen geklaut weil mein tuch verschwunden war ^^
    lg kaddy

    ReplyDelete
  8. och, hättest du was gesagt...u.u hätte ich dir mein Silver shampoo gegeben. ich brauch es ja nun doch nicht mehr ._.

    ReplyDelete
  9. @nici
    oooh danke nici >_< ja, ich habs nur auch nur zum mal so benutzen, gelbstichtig sind die haare ja nicht extrem aber nächsten monat will ich die haare aschiger ;_;

    La Fleur du Mal:
    Ja, es riecht wie Zitronenkuchen, aber er bleibt nur beim Duschen so extrem xD
    War auch nur mal zum Ausprobiern |D

    ReplyDelete
  10. aww ich liebe girugamesh auch ;_;<3

    ReplyDelete