October 2, 2011

Gets + Outfit + Lower Lashes

Hello my dears,

I came home after a weekend full of work and also a birthday party of a good friend of mine after my work.
Sadly I wasn't able to attend Maikels birthday but we are able to make it another time, right? <3

Right now I'm watching Harry Potter and the halfblood prince on TV and I'm hella in love with everything. Harry Potter will always be something really important to me.

How did you spend your weekend?

Now to my recent gets in town!
 Winter boots and my cute dog XD
 This one I bought from suzu! Thank you so much! I love it *_*
 H&M Poncho! Love it.

 Cinos, finally!! I always wanted one.

 Pullover#1

 Pullover #2
And this is from eBay..

Also I have some other things but I'll show you another time!

Now to some outfit pictures and I also tried my lower lashes yesterday!

 I wore this to the birthday party!
 selftimer! Actually, a good shot.
 With my new pullover. I just tried it out <3
 loweer lashes!
I need to improve a little but I think its okay?
Love you my dears!

18 comments:

  1. aww ich hab mir vor kurzem die selben lace pants bei ebay bestellt, nur in weiß und schwarz :3

    ReplyDelete
  2. schöne fotos & tolle lashes! <3

    ReplyDelete
  3. schöne neue Sachen hast du da <3

    die neuen Wimpern für untenrum (XDDDDDDDD) find ich etwas...zu dunkel..dicht..weiß nicht genau...auf jeden Fall wirken sie nicht so natürlich, da es auch so abrupt endet.
    Vllt machen sie sich besser für dramatischeres make up, wo sie dann nicht so heraus stechen :)

    ReplyDelete
  4. ahhhhhhh das eine bild von dir ist sooooooo hübsch und süß und deine gets *love* ich hab heut leider auch mal wieder geshopped und zu viel geld ausgegeben :)

    ReplyDelete
  5. super süße neue sachen <3 und erst dein outfit <33333 zucker! ^^

    btw, die lower lashes sehen auch gut aus!

    ReplyDelete
  6. wow so many nice things!! I love those cinos~

    The lower lashes look so cute! I don't know if it's just me, but I like to wear them the other way around, as in bowing out :D

    www.closetvoyage.com

    ReplyDelete
  7. Wow you are looking cute ^^

    So many new items!

    ReplyDelete
  8. deine outfits sind hübsch <3 und passen so schön zusammen !

    ReplyDelete
  9. Ich liebe dein make up *-* also von improve isz da keine rede wuaahh und die neuen sachen>_____< toll. Derzeit find ich die kollektion einfach nur mist ich find echt gar nichts was mir gefällt. Echt depremierend v.v

    ReplyDelete
  10. Du siehst so hübsch aus *___*
    und dein eye make is toll *__*

    ReplyDelete
  11. Hab grad dein Blog entdeckt! ♥
    Super süße Outfits.
    Deine Winter Boots sind ♥♥♥!

    ReplyDelete
  12. Die Ankle Boots finde ich toll *.* :)
    Aber die unteren Wimpern gefallen mir nicht so :(
    http://ellis-heart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Your "romantic" style is so nice! *_____*

    I love those winter boots! I have ones similar, but no with fleece TwT

    ReplyDelete
  14. ich find das outfit mit dem rock so mega süüß :D
    und deine shoppingausbeute ist auch echt der hammer :D der poncho gefällt mir besonders gut ;D
    lg kaddy

    ReplyDelete
  15. *___*
    u rock the world~ ! ♥
    i love your make up and your outfit is sooo lovely~ !! ♥

    ReplyDelete
  16. die schuhe sind ja echt toll, die hätte ich auch gerne (*_*) und deine outfit-shots sehen auch süß aus :3
    und vielen dank für das kommentar :D

    ReplyDelete