March 1, 2012

Carnival



Hey there folks!

How are you all? I'm fine~ working, school and friends, but I'm happy at the moment.
I've just have awesome friends - here and all over the world.
I promised you to post carnival pictures and I finally do now!
I've got a new wig and wore it for the first time then - need to take better pictures (laughs)
Soon, Anna will send me violett lenses! Can't wait!

First Nisi and me :)
 
Nisi and friends

me and my classmate Sarah :D

 Her boyfriend, friend and nisi

I look SO stupid but this was my driving school teacher! He is awesome! :D

Now some pictures with the wig... not that good ones but I love it anyway.




Pretty long isn't it? I need to cut it that bad.
But now I'm sleeping! Good night!

9 comments:

  1. Aw, noch ein Pikachu! hehe, sahst wirklich süß aus! :3

    ReplyDelete
  2. Schöne Bilder! ^-^ Das Bild mit deinem Fahrlehrer mag ich auch!

    ReplyDelete
  3. süße bilder *-* Ich find die Perücke total schön^^ sieht echt aus auf den Fotos und steht dir^^

    ReplyDelete
  4. war der pony der perrücke schon so?
    wenn ja..darf ich fragen woher du die hast ôô die qualität wirkt super!

    ReplyDelete
  5. Your Pikachu outfit is so cute! : D I love your hair btw!

    ReplyDelete
  6. ahhh du siehst so süß aus ! hihi. sieht aus als hättest du ein schönes karneval gehabt :) und das haar ist echt verdammt lang o.o wie lang willst dus schneiden?

    ReplyDelete
  7. *O* pikachu sooo cute....
    die perücke sieht aber echt gut aus. ich freu mich auf bilder wenn du sie gestylt hast

    ReplyDelete
  8. Pikachu is the one and only love! *A* <3 Sieht irgendwie witzig aus mit den geflochtenen Zöpfen.
    Ich glaub die Perückenfarbe ist etwas zu warm :/ Aber ich mag dein T-Shirt und die Kontaktlinsen! *A*

    ReplyDelete