August 17, 2012

New Layout and Love Damage Meet Up

Hello~~,

maybe you already noticed that I have a new layout - I talked with Maikel about wanting to have something darker and he just did it. In my opinion it looks really great!  I also always loved Mimi's layouts like hell, but I wanted to try out something new. Thanks Mimi, for always making my layouts.. I'm such a noob!
 How do you like it at all?

Before I'm going to Denmark tomorrow, I decided to post something about our latest circle meet up. It is always so much fun to see the girls and Maikel.. (laughs)
We just chilled around at the Weser and enjoyed the good weather and had a picknick.
Sadly, some members were missing, but I hope they will attend the next meet up again ._.

 random selfshot... my lashes are bitchting around .__.

 Maikel and me *-* I love him!


Yasmin and me, I love her so much. And I missed her so much ;__;

Ria and me *-*
because it was too hot we headed to DM and enjoyed cold water.

Pia ^-^

This picture is so cute!

Pia and me!

 Maikel took this <3 p="p">


and a group picture. Sadly no picture with Mü is good from my camera, because they're blurry and I have no pic with Julia ;___;

But it was an awesome day!

Thank you girls!

Now, I'm off for one week. Hope you have also nice days.

22 comments:

  1. Dein Make Up sieht sehr sehr toll aus ♥
    Un dich mag das neue Layout! Wenn man so liest gehen die Sterne vom Hintergrund irgendwie in die weiße Schrift über xDDD
    Ah wo ich Maikels Perücke so seh...hab mir vor kurzem wieder Graue Haarfarbe bestellt..werd wohl also auch wieder Grau <<

    ReplyDelete
    Replies
    1. daanke liebes ;O; <3
      Und welche Haarfarbe benutzt du? Hab zz auch grau-Ton...aber irgendwie wird mein Ansatz nicht richtig grau ;_; I need help! <3

      Delete
  2. ich Mag das neue layout sehr^^
    wow ihr saht ja alle seeeeeeeehr toll aus!! (*v*) superhübsche leutchen^^

    ReplyDelete
  3. freut mich total, dass es dir gefällt! <3 <3 <3
    und jaaa, der tag war wirklich super, zwar mega heiß aber super haha :D

    ReplyDelete
  4. wie toll du einfach immer aussiehst maus *-*

    ReplyDelete
  5. ich liebe das neue layout, vorallem den header ♥
    und ihr saht alle toll aus <3

    ReplyDelete
  6. Ich mag das neue Layout! :3
    Ihr seht alle toll aus auf den Bildern *-*

    ReplyDelete
  7. Das neue Layout ist echt schick geworden ! Gefällt mir gut :>
    Und nochmal Glückwunsch zur neuen Wohnung !

    ReplyDelete
  8. Tolles Make-Up. Ich mag deine Haarfarbe total, aber mir steht sowas gar nicht... QQ"
    Das Meet-Up klingt nach echt viel Spaß und das neue Layout gefällt mir - ehrlich gesagt - viel, viel besser als das alte ^^;
    Wirklich - sehr toll. Ich mag die Sterne & alles :D

    ReplyDelete
  9. Super süße Bilder!! Ich mag dein make up total gerne, sieht richtig super aus. :D
    LG

    ReplyDelete
  10. Das Layout ist echt klasse :) Und der Header ist einfach mal so gut!! Hab meinen Blog grade so ein bisschen neu gemacht und den header zu machen war so ne Qual ;D Dabei sieht er nichtmal so gut aus T.T anyway, die Bilder sind schön und ihr hattet sicher ein cooles meetup♥

    ReplyDelete
  11. holen wir nach kkk ♥
    das layout ist sexy!! **

    ReplyDelete
  12. das neue layout ist echt gut obwohl ich das kunderbunte auch so toll fand <3

    ich finde es so toll das ihr euch immer noch regelmäßig trefft <3 gibt ja soviel galcirc die gefühlt tot sind und ihr seht alle so gut aus!!!

    ReplyDelete
  13. Look like you had great time! Love your make up and style! <3

    ReplyDelete
  14. You're all so cutee ♡ Looks like you had great time! I like Maikel's hair here hehe ^^

    ReplyDelete
  15. nice photos and i like the layout ^^

    ReplyDelete
  16. Ohje, sehr ihr alle hübsch aus :)
    LG

    ReplyDelete
  17. schöne Fotos, ich mag deine Haare auch total. Sehen total gut aus <3

    ReplyDelete
  18. Ihr seht alle so super hübsch aus! <3

    ReplyDelete
  19. omg. the pictures are very nice and you are so beautiful *_* you look like a doll and your blog is very interesting. maybe follow? im glad if you visit my blog, too :3

    xx
    beauthi.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Beautiful pictures :) I'm following you now :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    ReplyDelete