September 28, 2012

Farewell..

Hello my dear readers or lets say 你好!!

Well, on monday university will start as well as our moving~ I'm kinda nervous now and I'm really sad if I think that I need to leave behind good friends, my family but the hardest for me is: leaving my little cute dog behind. I love her like nobody else and I don't want to be without her... but I will visit her as often as I can!
Yesterday and on Monday Rabea and me went to Bremen because of some presentations and I made some pictures (laughs)
I also went to the hairdresser again and got my fringe back~ finally!!

And my boyfriend took me out to dinner the other day.. it was so nice of him and the food was so good!

lets start with my new phone case~

my outfit for the dinner!

 
sushi from buffet~~

lots of vegetables with hongkong sauce~ really good!

I tried out some chinese writings~

my little baby~~ ;___;

 in the train! It was so hard to wake up at 4:30 am and...just no.

 Mei~~ I know her from the connichi and she studies the same as Rabea and me!

 Bremen is really pretty!

 Tourist picture.. (laughs)

byebye dears, be aware of a next post maybe with a room tour!

19 comments:

  1. omg D: DER PONNY STEHT DIR SO GUT ;_;

    ReplyDelete
  2. Ganz ganz viel Erfolg beim Studium !

    ReplyDelete
  3. Ich kenn das, wenn man den Hund zurücklassen muss... sehr schmerzhaft. Aber du hast wenigstens das Glück dein Hund wieder zusehen...sei glücklich darüber <3

    Das Pony steht dir btw supi!

    ReplyDelete
  4. ALles Gute für's Studium!! wird sicher toll, studieren ist super^^
    Ich weiß wie du dich fühlst, ich musste meinen Hund auch zurücklassen (T__T) Vermisse sie schrecklich, vor allem da sie nich mehr die Jüngste is ;O;

    ReplyDelete
  5. Toll, dass dir Bremen gefällt. Ich wünsch dir ne super Zeit und das alles klappt was du dir vorgenommen hast *_*♥

    ReplyDelete
  6. Ich wünsche dir viel Erfolg bei deinem Studium :) und die Haare sehen cool aus

    ReplyDelete
  7. Aber! Du hast dein Ticket und kannst umsonst nach Hause und nach Hause fahrn is nich die Welt! Bremen is ja nich aus der Welt.
    Reutlingen aus der Welt, denk an mich ich bin am Arsch der Welt. Abgeschnitten vom Leben :'D

    ReplyDelete
    Replies
    1. bis nach hause komm ich nicht umsonst ;_; nur bis hanno, voll blöd!
      Aber freu mich wenn du wieder hier bist <33

      Delete
  8. The fringe really looks good on you!! :D and I wish you so much luck and fun for monday! n__n

    ReplyDelete
  9. Das letzte Foto ist voll hübsch!!!
    Lernst du chinesisch?
    Liebe Grüße

    ReplyDelete
  10. Ich hab dich getagged :)
    http://berrytochocolate.blogspot.de/2012/09/ich-wurde-getagged-award.html
    Musst runterscrollen zu tag 2.
    Liebe Grüße

    ReplyDelete
  11. hey schätzchen,
    mal wieder muss ichs agen "klasse blog"
    ich bin dahin am schmelzen, immer wenn ich hier hin komme ist etwas neues da, mirgefällt deine haarfarbe super.

    zu deinem kommentar:
    danke, freut mich das dir mein blog auch gefällt und ist kein ding, blogspot spinnt bei mir auch regelmäßig bin froh das ich dich verfolgen konnte und der diesmal nicth gestreikt hat.
    ich hoffe bei dir hat es auch geklappt, hast ja geschrieben das du mich nciht verfolgen konntest,wenn nciht muss ich mal nachsehen woran das liegt :/

    ich habe übrigens einen neuen eintrag,
    wo man meine rosa haare besser sieht (in dem eintrag hab ich ja noch die "alten" blonden)
    also falls du reinschauen willst,
    deine AmelyRose
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    ReplyDelete
  12. aww danke ;O;
    das freut mich sehr zu hören ; x ;
    Ich mag deine haare btw voll

    ReplyDelete
  13. I tagged you!!^^
    http://suitomirukukoohii.blogspot.de/2012/09/finally-recipe-again-yakisoba-and-got.html

    ReplyDelete
  14. Everyone seems to have those phone cases! But I wouldn't mind getting one either since they are so cute! :)

    Good luck in university! I'm sure it'll be fun! ^^

    ReplyDelete
  15. cool pictures :))

    http://katiisikmek.blogspot.de/

    ReplyDelete