October 30, 2012

Freimarkt and birthday in Hamburg


Hello my dear friends,

I hope you are all fine? I am, but still a little tired from the weekend. On friday our boys came to visit Hibi and me. We decided to go to the Freimarkt. It is really big and unfortunately we were too late and weren't able to go into the "Geisterbahn". Well, but I liked the atmosphere there anyway! After that we went to the "Viertel" and chilled a little bit. It is always so much fun going out with them!

 It is always so hard to take proper outfit pictures ;_; sorry..

 boyfriend got himself new boots. ^-^



 Freimarkt!

 Hibi and Pierre!

 Basti and me :3


 Yoshi!! T_T I wanted one so bad, but it was so hard to get one~~ unfair game.

Instashit :D


On saturday I woke up early so that I can do my make up and hair for Carinas birthday. I was so nervous and happy at the same time because I haven't seen my Hamburger friends quite a while now!! I'm always so happy if I am able to see them again! You all *_*
I mean... I know Carina and Nici for such a long time... maybe more than..well, I don't know really (laughs).. well, she told me right now, we know each other since 10 years now!! I was 11 as I got to know them! *_*
Well, the birthday was Halloween themed as always and Carina did such a good job! We also had halloween themed food! And we all dressed up, but well, I just had my kigurumi, so we made some kind of kigurumi party.

 Carinas room! *_*

 All the food was sooo cool!
 More food... the lychees look like eyes!
Potatoes!

 Marie was so cute with the Stitch Kigurumi *_*!

 Werner brought this mask with him. It was so funny.

 Nici aka nyantenshi aka Scary Movie-Scream :D
 Katty playing with Maki *-*
 Nici and me ^_^
 Halloween picture haha


 Lets take a Halloween Picture! Just look, Stitch is eating my shoulder!!

hahaha, okay!

There will follow another group picture in which all are dressed up :D

And Nici and Carina got me presents from Japan! So cute!




Also I started watching The Walking Dead together with my boyfriend on Sunday and I love it sooo much!! I can't wait to continue watching it on thursday! He also likes it and... I want to have thursday now to continue watching it haha xD

18 comments:

  1. HAHAHAHA DAS HALLOWEEN BILD WO IHR DIE MÜNDER AUFREIßT, BESTE! XD
    Sieht nach viel Spaß aus Babygirl! :D
    Schöne Fotos!

    ReplyDelete
  2. Essen war so yummie *___* Und ja... Walking Dead... hab ich jetzt durch. Garnicht krank oder so fast alle Folgen in nur zwei Tagen zu gucken... T___T

    ReplyDelete
  3. uuuah der Mopsanhänger ist genial!
    Bei dem Yoshi Automaten habe ich immer das Gefühl das alle einen bekommen, außer ich! :/

    ReplyDelete
  4. "boyfriend got himself new boots. ^-^"

    While mine are still not here, boohooo :'(

    ReplyDelete
  5. Haha, eine Kigurumi-Halloween-Party ist aber auch eine gute Idee. ;)
    Und krass ... ist das mit den Lychee-Augen Bowle? Muss ich mir auf jeden Fall für nächstes Halloween merken, das ist ja mal richtig geil. :D
    LG ♥

    ReplyDelete
  6. Das sieht nach ner menge Spass aus - Ich will Lychee Bowle <3

    ReplyDelete
  7. für einen kleinen moment dachte ich ihr hättet schon weihnachtsmarkt xDDDD°°° oh man, ich bin so verpeilt. ich kann aauch an den greiferspielen nie vorbei gehen ohne es zu probieren aber meine freundin hat da immer mehr glück als ich ^^"
    und wie toll du hast auch soooo viel stitch zeugs *O*

    ReplyDelete
  8. OMG SUESS :)
    Followe dir ! :D
    Und ich hab gard so ein teil an nur mit Hello Kitty ^-^

    ReplyDelete
  9. Jaa war auch etwas enttäuscht... und dafür dieser ganze Hype... najaa :D

    Finde deine Haare einfach super toll <3 beneidenswert :D

    ReplyDelete
  10. *von daily gyaru rüberstalk xD
    soo habs jetz endlich geschafft, mir deinen blog anzuschaun:3 am handy wollte es iwie nicht gehn.

    zum eintrag: yoshiii*_* diese spiele sind immer voll unfair:_:
    ich habs einmal geschafft, einen rilakkuma herauszuziehn. aber das mehr glück xD

    und wow XD so viele kigurumis. sieht lustig aus

    ReplyDelete
  11. You are just too cute in those costumes :D

    ReplyDelete
  12. Bin über Pumkin Purr hergekommen und muss einfach sagen: du siehst aus wie die schöne Frau im Gangnam Style-Video. Das soll ein Kompliment sein!
    Alles Liebe von Kiki

    ReplyDelete
  13. Irgendwie hat es mir auch geholfen darüber zu schreiben, nachher ging es mir wirklich besser! Ich glaube zwar nicht dass es ein Happy End mit ihm geben wird aber ich denke ja sowieso immer nur negativ. Mal sehen... er hält mich jedenfalls schon länger aus als andere Typen... :/
    Das ist soo lieb von dir! Danke! Vielleicht komme ich darauf zurück und heule mich irgendwann bei dir aus! Selbst Schuld :P <3

    ReplyDelete
  14. Hello !! I am your newest follower /

    Appreciate if U can FOLLOW me back :)

    Very pretty and classy, love the look :)
    I follow you now ! Wanna be your friend!
    Follow me back on facebook ,instagram, twitter,and GFC and add me as a friend in GFC
    love you dear :)

    Marcchanelette.blogspot.com
    MarcBelle Chanelene

    ReplyDelete
  15. ich hab deinen blog jetzt einfach mal unter den favos gespeichert und hoff dass er irgendwann wieder von selbst in der blogroll auftaucht xD ;; <3

    tolle party und so viele süße kirugumis Q^Q♥
    Ich will auch einen </3

    ReplyDelete
  16. Den Rock hast du toll mit dem Pullover kombiniert! *O* Und omg ich liebe deine Haare! <3

    ReplyDelete
  17. Looks like you had a lot of fun! ^^ So cute kigurumi! <3

    ReplyDelete