November 15, 2012

[SPONSERED] Geo Super Angel Brown + Wig

Hello my dears!!

As I told you I got sponsored by Maplelens and they were so kind and let me chose two pair of lenses. First I want to introduce you the "Geo Super Angel Brown". I chose them because Caro reviewed them and they seem to be so pretty! *_*
Also I want to show you my new pink wig! Not sponsored at all xD but I wanted it soo bad.. and I waited 4 months until I bought it because it was reduced, yay!

Well, now onto the lenses!

Product discription from Homepage:
Diameter : 14.8mm Water Content : 42% Base Curve : 8.6mm Life Span : 1 Year Disposal The following items are included FREE with this product:
- 1 of animal lens case ($5.00 value!)


 They packed them sooo cute! In a pink box *_*
 brown lenses in lense case :3

 without make up and one lense in.
 both lenses and without make up..
make up.

Style: 5/5
Enlargement: 5/5
Comfort: 5/5 
Service: 5/5

As you can see..I'm totally satisfied! I really really can recommend you Maplelens.

Now to some egoshoots. I'm sorry.. :D

 derping around, haha. I love the wig!!
 I love stitchy-baby!!






 I love this flower so much *-*
More Stitch-love... (laughs)

 Byebye~~ tomorrow is weekend and my boyfriends coming over again *-*

20 comments:

  1. ooh they look great! I actually chose the same lenses from my sponsor haha x3

    ReplyDelete
  2. awwwww die perücke ist so süß! <3 steht dir super!

    ReplyDelete
  3. They look beautiful on you, you're so lucky to beable to choose your lenses!

    What an adorable wig <3 I have a pink one but it gets so tangled, is yours like that?

    Sapphire
    http://littleowldiary.blogspot.com
    xo

    ReplyDelete
  4. That wig is adorable! Where did you buy it from? I love the shade of pink. And the lenses are really nice! I love the colour of them.

    ReplyDelete
  5. I love that wig! ^^ It looks so good on you^^ You're so pretty:)) I want just like that colored lenses! ^^

    ReplyDelete
  6. freut mich dass sie dir gefallen x3!!! mich stört ja die lücke innen immer ein bisschen aber kann man nichts machen ne ;;

    die perücke ist auch sauschön♥!

    ReplyDelete
  7. Die Bilder sind so schön.
    Vor allem das mit der Blume. Farben passen einfach perfekt zusammen :)

    ReplyDelete
  8. Die Wig ist echt schön *3*

    Ich liebe diese rosa farbenen Perücken.. wenn ich damit nur nicht wie ne Drag Queen aussehen würde XD

    ReplyDelete
  9. die perücke ist toll <3
    hübsch siehste aus!

    ReplyDelete
  10. Hey thank youu :) ♥
    Ich will auch mal gesponsert werden haha ~ oh well nevermind. Die Wig steht dir richtig gut, vor allem weil sie so pastellig ist. Ich mag so den rockigen Stil an dir, aber dieses girly-hafte hat auch was :) Hoffe du verstehst was ich meine haha ;D
    xoxo Keki

    ReplyDelete
  11. DAS BILD MIT DEN BLUMEN ♥♥♥ ich hab mich verliebt

    ReplyDelete
  12. Das rosa steht dir super gut.
    Einfach unheimlich niedlich. ^-^

    ReplyDelete
  13. Lol ich hab hier eben was geschrieben und es ist weg xD auch fuck.

    Mob doch mein ansatz nicht xD der sieht schon ultra toll aus, so im vergleich zu vorher.
    Ich hab ja die Hoffnung das ichs durch die Directions endlich angleichen kann.
    Oder..vielleicht einfach mal zum frisör >_> aber...das..ist so demütigend. man macht das selbst xD!
    Du nimmst auch nur shampoo, oder färbst du?

    ReplyDelete
  14. Hallo! :3
    ich hab direkt mal gestöbert, weil du auf meinem Blog kommentiert hast :3
    Die Perrücke ist echt toll! Wie viel kosten so gute Perrücken eigentlich und wo kauft man die so? Die Linsen sind echt toll! :3

    ReplyDelete
  15. Ich finde Schriftzüge aber auch einfach toll, solange sie eine schöne Schrift und Bedeutung haben jedenfalls xD mag Schnörkelschriften auch am liebsten <3

    Wenn ich Leute mit Kontaktlinsen sehe denke ich immer dasd es doch weh tun muss sich die ins Auge zu tun >.< aber sieht echt süß aus :) und deine Perücke mal wieder <3 wie viele hast du eigentlich insgesamt? :D

    ReplyDelete
  16. the lenses and the wig looks really good on you. so pretty!

    http://aegyoprincess.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. U are so cute! Nice lenses and wig! <3

    ReplyDelete
  18. Die Linsen stehen dir echt super, aber die Perücke gefällt mir noch besser. *_*

    ReplyDelete