May 21, 2013

[Review] Kawaii Deluxe Adult Brown Lenses

Hello my dear readers,

thank you so much for your responses on my last entry. I feel better now! But now to another topic.
Kawaii Deluxe was so nice to sponsor me some really good lenses. The adult brown from the EOS series.

I was amazed that there is such a good european "japanese" store as Kawaii Deluxe. The service was really nice and they have a great variation of a lot of things, just like circle lenses, kigurumis, clothes and so on.

Here are the lenses I chose:
click here

What the homepage says about the lenses:
Diameter: 14mm
Water Contents: 48%
Life Span: 1 year


Now onto my own opinion:

Comfort: 4/5
They are really soft so it is harder to take them out after wearing them, but the comfort is really good. I can wear them for 5-8 hours without problems.

Style: 5/5
The brown is quite light and I really love the colour and the design of the lenses.

Service: 5/5
The service was really great. The person I had contact with was really nice and cute. Also I was able to choose the lenses by myself. I really love the design of the homepage too.

with one lense in.


with both lenses. They look really great.

with both lenses and make up. Stupid picture.. I'm sorry.

From far they look really really great. 




 Somehow the bottom lashes were strange this day.. meh. 

What do you think?

I can really recommend you the shop!
Please take a visit!

21 comments:

  1. die farbe ist echt toll <3 finds nur ein bisschen schade dass der übergang so hart ist (wobei das ja auch je nach bild variiert)

    die bilder mit den locken find ich am schönsten ♥!

    ReplyDelete
  2. Die Linsen passen wirklich gut zu dir. ♥
    Ich mag das letzte Bild und dein Make up total gerne. :D

    ReplyDelete
  3. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging

    ReplyDelete
  4. If they had some lenses with power, it would be great ; ;
    I really like these lenses in the grey version because they look nice on dark eyes.
    These look good on you from afar! I think from close up it's always rather hard to choose suiting brown lenses for light eyes.

    ReplyDelete
  5. Wow, die Linsen sehen bei deiner Augenfarbe richtig cool aus. :D
    Sieht total interessant aus, weil sie ein bisschen heller aussehen als deine Augenfarbe.

    ReplyDelete
  6. Cute! Love the light brown color and they look actually nice on lighter eyes like yours :)
    x, Lara
    LaraLizard

    ReplyDelete
  7. ah, ich wollte mir die linsen auch bestellen und du hast mich jetzt darin bestärkt :D die sehen echt richtig gut aus und du sowieso <3 <3

    ReplyDelete
  8. Oh die sehen ja super aus :D

    Ich hab immer das Problem dass das Braun zu stark sichtbar ist auf meinen hellen Augen (also der Übergang). Das sieht dann auch vom Weiten sooo creepy aus O.o

    Aber die wirken echt schön :3

    ReplyDelete
  9. Hello my dear! :3

    I hold giveaway on my blog if you want participate, please visit my link:
    http://beautifuljrockdevil.blogspot.hu/2013/05/giveaway.html

    xo, Shiki

    ReplyDelete
  10. stehen dir richtig gut <3;;
    und ich depp krieg es immer noch nicht hin linsen zu tragen :D

    ReplyDelete
  11. These lenses look very very nice.<3

    ReplyDelete
  12. Oh that lens looks really pretty on you
    Looks like a lovely doll
    Now I´m following you in Bloglovin´
    and Gfc I hope your follow me back

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete
  13. richtig gut <3

    Allerliebste Grüße,
    HOLYKATTA

    ReplyDelete
  14. Dankeschön! <3 Leider mag ich Tees überhaupt nicht -.- aber werde versuchen mich daran zu gewöhnen :D Hatte mir mal öfter Wasser mit Erdbeergeschmack gekauft aber da ist viel zu viel Zucker drin. Bei dem was ich gekauft habe jedenfalls.
    Habe schiss das Fitnessstudio zu teuer ist, deswegen gehe ich erstmal lieber joggen. Ausserdem mag ich die frische Luft :3

    Die Linsen gehen richtig klasse aus! Finde es toll dass du dich traust sie in die Augen zu machen! Bin da ja total die Schisserin xD

    ReplyDelete
  15. Sehr, sehr schön, die Linsen! <3

    ReplyDelete
  16. Oh, die schauen toll aus :)
    Ich glaube, ich muss mir sowas auch mal zulegen... Ich bin nur etwas misstrauisch, da ich sogar falsche Wimpern nur ab und zu hinbekomme :D
    LG

    ReplyDelete
  17. Hey, danke. ♥
    Ich hätte dich auch gerne gesehen, aber es kommt bestimmt noch die ein oder andere Gelegenheit dazu. ;)

    Und die Linsen sind schön! *-* Ich mag hellbraune Linsen ja eh total gerne und ich finde sie stehen dir echt gut. Vorallem mit den dunklen Haaren. ^^ Sind auch nicht zuuu groß, das mag ich ja auch immer ganz gerne, haha. :D

    ReplyDelete
  18. Danke x3 <3
    Mixer sind ja gar nicht soo teuer. Meiner jedenfalls nicht und ich bin trotzdem sehr zufrieden. Also für mich reicht der vollkommen :)

    ReplyDelete
  19. dankeschön (:
    moah ich hätte bei den linsen echt angst, dass meine augen noch mehr austrocknen xD

    ReplyDelete
  20. danke >u<
    & ich mag dein blog *-* ~~~ folge dir nun ^3^

    lg, rin-chan
    rin-tastic.blogspot.de

    ReplyDelete