June 14, 2013

Holidays

Hello my dears,

I just want to tell you that I'm offline to Sweden.
Soon I'll do all the tag posts and so on! Please have a great time!

But first I want to tell you how much I miss my best friend Marie. We had such a great time last week and it was so good to have her around. Now I feel incomplete and really miss her from the bottom of my heart. I am thankful for all the things we were talking about and about our plans for next year.

 beautiful, isn't it?

 we also went to Steinhude.. such a beautiful place.

We were also swimming!

 Isn't she such a cutie? Even if I look dead tired because I had an important appointment that day.. I don't care.

Tired me is tired~~~ 


Have a nice time without me! I love you all!

11 comments:

  1. it's always really nice if you can talk to someone from the bottom of your heart and you feel at ease around them. i am glad you had a good time! i hope more of that will come for you.

    ReplyDelete
  2. Viel Viel Spaß in Schweden~ und gönn dir die kurze Auszeit ♥

    ReplyDelete
  3. Schöne Bilder! Ich wär auch gerne mal wieder am Meer ;)

    ReplyDelete
  4. aw, viel spaß! und das erste foto sieht aus, als obda eine sternschnuppe wär :D
    ich find...selbst totmüde siehst du immer noch xmal besser aus als sonst welche leute ^.^ ♥ also mach dir nix draus!

    ReplyDelete
  5. Ah, das Steinhuder Meer. :3 Ich war dieses Jahr irgendwie noch gar nicht an einem See/Strand. T_T

    Viel Spaß in Schweden. *-* Ich freu mich schon auf einen kleinen Urlaubsbericht. :3

    ReplyDelete
  6. Wirklich süße Fotos von euch beiden. ^^

    ReplyDelete
  7. dankeschön (:
    hach ich wünsch mir auch ein paar tage auszeit am meer ): hoffe das lässt sich demnächst einrichten....zumindest iwie in holland oder so :D brauche mal was neues!

    ReplyDelete
  8. Den Spargel salze&pfeffer ich, dann kommt noch etwas Öl und eine Knoblauchzehe hinzu, dann wird er locker in Alufolie gewickelt und kommt entweder auf den Grill oder in den Backofen (180° ca. 20 Minuten) :)

    ReplyDelete
  9. Ich wollte schon immer mal nach Schweden!! Neid!! :/

    ReplyDelete