July 14, 2013

Dresslink.com Review

Hello my dear readers,

today I want to introduce you an awesome shop which is called dresslink.com. I wrote them because I saw that they also offer blogger events and I was able to choose things for 20$. The shipping needed from 3 to 4 weeks, because they ship from China. But I think this is okay. I am used to wait for packages XD
I decided myself for three dresses (one is too small for my breasts but I'll give it to a good friend!) and a set of brushes. I will now show you the pictures.




 First the package itself.
 The things I ordered.
 Unfortunately the dress which is too small for my breasts. I fit in but it looks stupid XD

 I love this one so much!!

 I wanted another colour but I just found a golden case XD

 Another awesome dress...



 You have a small chiffon ribbon on the back and it is pretty ! *_* 


I love both dresses so much and I am sad that I am not able to wear the mint green dress.. ;__;



Service: 5/5
They were really nice and helpful.

Products: 4/5
The quality is really okay and the dresses feel nice on my skin, as same as the brushes.

Price: 5/5
You can't complain the prices. They are really cheap and the products are awesome.

I hope you like dresslink.com as much as I like it and will soon place order there. They have a large online shop and it was hard to decide what to order.
I thank you so much for sponsering me, dresslink.com!

I hope I am able to work with them together for a longer time!

8 comments:

  1. Wow echt voll süße Kleider! Schade dass dir das erste nicht wirklich passt, das sieht so süß aus!!!
    Kannst dus wenigstens zurückschicken oder lohnt sich das nicht?
    Liebe Grüße

    ReplyDelete
  2. Echt hübsche Kleider, das mit den Punkten finde ich am besten. *__*

    ReplyDelete
  3. Das mit den Pünktchen hab ich mir auch gekauft. Ist wahnsinnig schön, oder? :3

    ReplyDelete
  4. Oh wie schön! Das Kleid steht dir super gut! :)

    Blöd mit dem anderen Kleid, aber das kann man vorher immer schlecht abschätzen, ne? >.<

    ReplyDelete
  5. Aw echt schade, dass das eine (wie meistens bei den asiatischen Kleidungsstücken) zu eng oben rum ausgefallen ist :/
    Meh... aber die andren 2 stehen dir sehr gut ♥ hihi ^.^

    ReplyDelete
  6. Der Shop ist echt super! Ich hab ihn mir eben mal ein bisschen angeguckt und schon viele tolle Teile gesehen. *-* Ich denke, ich werde da auch bald bestellen. <3

    Aber nun zu deinen Kleidern:
    Ich find sie wirklich sehr süß und sie stehen dir super. <3 Nur schade, dass dir das türkise nicht passt.
    Aber ich kenn das. Endlich mal jemand, dem die Brüste auch immer einen Strich durch die Rechnung machen! XDD! Das kann echt schrecklich sein. -_-

    ReplyDelete
  7. Hey! Die Kleider sehen echt total süß aus *___*
    Ich wollte eh auch mal bei dem Laden bestellen und wurde jetzt etwas bestärkt xD

    ReplyDelete
  8. Those dresses are really cute! and haha... it seems we have the same problem with dresses XD

    ♥ Little Owl Diary

    ReplyDelete