July 17, 2013

Hamburg vacation at my beloved Maries place #1

Hello my lovely readers,

I have so much to tell... as you know I have holidays right now but not semester break at all.. for my health I stopped university because I didn't felt good with it and the stress was too much for me at the moment. It has deeper background but its not that important for my blog. I start an apprenticeship on 1st of August. I don't want to post too much personal stuff here because I do not feel well with it. If you want to know why ask me on facebook - maybe I answer.

But now to the better part of my holidays. I visited my beloved Marie the both last weekends and we had a really great time. We went out to drink cocktails with good friends, I met up with Carina and Nici and had lot of fun and also had an DVD evenining with pizza and taking a walk. Last weekend my boyfriend went with me to Hamburg and we went to eat sushi with a lot of people (friends of course, haha) and played Silent Hill and Vampires Dawn and on sunday we went to the Heide Park. But for this event I will make a new blog entry. Now I let the pictures speak. A lot of pictures - but I love entries with a lot of pictures XD

 We played also lord of the rings monopoly with some friends and it was SO funny! *_*
 outfit for going out to drink cocktails.
 and the make up...
 and my honey and me *-*

 I love this picture so much!!! 

 We also met up with  Natty to eat falafel. It was awesome *-*
 Maki - Carinas super cute cat!

 Carina and Nici on the graphic tablet. It was fun, haha. We were in Saturn for a really long time XD

 Werner weearing Boohoo.

 Me wearing 1 UP!

 Nici and me <3 br="">
 While we drove to the DVD evening.. we were tiiiired.

 Nici had a lot of fun. xD
 beautiful, isn't it?

 hooorses *_*

 Marie cuddling with one.

 outfit as I went the second time to Hamburg.

 the food Marie and me made. AWESOME!

 as well as this...
 it was a great meal.

 Malex. Hihi.
 I love you!

party outfit

13 comments:

  1. Seems you had some wonderful days. ^^

    ReplyDelete
  2. Tolle Outfits!! ♥
    Das erste Kleid und dein Make up dazu sehen total Klasse aus. ;)

    ReplyDelete
  3. Schöne Fotos :) Und tolle Outfits hast du an!
    Es ist nicht schön, dass die die Uni nicht guttat und du sie abbrechen musstest aber wenn es so besser ist, ist das der richtige Weg! Ich wünsche dir alles Gute für die Ausbildung!! :)
    Liebe Grüße

    ReplyDelete
  4. Dankeschön :3

    Das Kleid auf dem letzten Bild ist sooo toll *_* Wow und du soo hübsch! <3

    ReplyDelete
  5. Looks like you guys had so much fun!

    ReplyDelete
  6. Heya ♥ Ohh ich mag Hamburg auch total gerne! Das Bild bei dem du meintest 'i love it so much' ist echt sooo süß und sommerlich ♥ Ihr hattest bestimmt mega viel Spass :)
    Und dieses Herr der Ringe Monopoly ist so hammer ;D habs auch schon gespielt haha. Aber meine Freunde und ich werden bei Monopoly immer voll agressiv :DD

    hab deinen comment bei Tina gesehen ~ we totally have to meet up :) willst du mich auf facebook oder so hinzufügen? Kerstin Neko :)

    ReplyDelete
  7. Ich hoffe bei dir wird alles bald besser! :0 Und ich find es gut, dass du sowas privat hälst, hat online nix zu suchen, wer weiß wer an solche infos kommt und wie derjenige damit umgeht >.< brrr!
    also maus, ohren steif halten! :3 ich wünsch dir alles gute!!

    und...ich glaub ich komm mal vorbei, das essen sieht immer so lecker aus bei dir :D hehe

    ReplyDelete
  8. I really, really like your hairstyle in the Hamburg pic :D

    ReplyDelete
  9. Schöne Outfits *-*
    Und... Essen xD
    Und Pferde *____*

    ReplyDelete
  10. Ich freu mich für dich, dass du Ferien hast. *_*d Geniess die freie Zeit. ♥

    Die Bilder sind alle goil. :) Du siehst so hübsch aus in dem Kleid und die 1 up-Mütze ist hinreißend. x3

    Was ist denn das, was ihr am 2. Wochenende gegessen habt? Also nicht der Salat mit Erdbeeren sondern das andere. Sieht interessant aus. xD

    HdR-Monopoly würde ich auch gerne mal spielen. Wusste gar nicht, dass es sowas gibt. xDD

    Und wir müssten uns eigentlich auch echt mal treffen. ._. Zur Connichi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. AHHH, gerade gesehen, dass du gar keine Ferien hast. Das kommt davon, wenn man nicht richtig liest, sorry. >_<
      Also um das richtig zu stellen:
      Ich wünsche dir, dass dir deine Entscheidung, mit der Uni aufzuhören, hilft, dass es dir bald wieder besser geht. <3 Außerdem Glückwunsch zur Ausbildung. :)

      Delete