February 16, 2014

Random...with lots of cat content.

Hello my dears,

weekend is over already...I want it back so badly! But well, how was your weekend? Did you have a great time? I had. It was my fathers birthday and I was happy to be with the family again and Billy and Nuria! ^_^ These are the cats of my fathers girlfriend. I will spam you with pictures, though. Basti and me also visited the sisters of Hicks - our cat - and of course Sven and Tinka too. They are so tiny compared to Hicks. He's like... really big.
The weekend before I went to Hannover to stay at my classmate Vivi. We had such a great time. On saturday we went to eat sushi and went to the "Audrey" cafe, which is really cute and nice. Over all this time I collected some pictures. I call this entry random because they are lots of random pictures. I hope next time I will post something topic related (laughs)

 Little Arya was trying to get the tie of my camera...
 cutie. She always looks like she is smiling.


 such a long cat. So wow. 

 Cat in a box..

 We also went to the "Klütturm" and I want to go there again to make pictures. Last time we went there it was because a friend of mine got engaged.
 Vivi and me made Bibimbap.

 And had Sushi and Kimchi. The kimchi was so GOOD! *_*

 The "Audrey" cafe. I always wanted to go there *_*


All the details were so cute and everything was turquoise and pink!

 And as I told you ...Billy aka snowwhite.




 And Nuria. She looks a lot like my old cat Molly..except of the white parts.
 Hicks sister number one. Lily.
 Number two.. as I told you - they are so tiny!

And all three together. They look quite similiar. Their mother is black and white - just as our cat. 

Well, have a nice week!

15 comments:

  1. ö.ö essen <3333 und das café *Q* so hübsch <3
    und keine hundis ;_; *weini* XD
    haha, ich mag iwie dreifarbige katzen am liebsten :3 die sehen -egal welche kombi der flecken- immer so süß aus ^.^

    ReplyDelete
  2. Die Katzen sind echt megasüß^^ Ich bin zwar eher ein hundemensch aber ich mag katzen^^ nur leider laufen die meisten vor mir weg :( Vielleicht spüren sie, dass ich eher Hunden zugeneigt bin xD
    Das Essen sieht megalecker aus ;//; Und die ganzen Bilder von Audrey sind auch superschön^^ Ich finde sie so toll*-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bin an sich auch eher der Hundemensch ..aber Hund in einer Wohnung ohne Garten geht halt null ;___; unsere würden dich sicher mögen <3 sind sehr zutraulich!

      Delete
  3. *__* Ich möchte auch in das Audrey-Cafe - ich beneide dich !!
    (und ich möchte Katzen haben~ so süüß)

    ReplyDelete
  4. So süße Bilder!! Katzen und ihr Schachteln/Tüten-Tick. XD Irgendwie scheinen den fast alle Katzen zu haben. ;D
    In dieses Cafe möchte ich auch mal. ♥

    ReplyDelete
  5. :D Wie die Katzen da alle sitzen auf dem letzten Bild. Wie bestellt und nicht abgeholt.

    ReplyDelete
  6. I love all your cute little cats ^^ Adorable!!!!

    恵美より ♥
    emi-doll.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. what the hell is Bibimbap for a stupid name?! XDDD and what exactly is that food? :3
    Hicks siblings are soo beautiful! (I still love Hicks! XD) but I really love the three-coloured fur ♥

    Arya and Hicks are so adorable!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, der Name is richtig krüppel XD koreanisch halt. Also die Grundlage ist halt normaler Rundkornreis dann sehr viel Gemüse..wir hatten Pilze, Karottenstreifen, Sojasprossen, Spinatblätter und Chinakohl glaube ich ...dann drei Esslöffel Sesamöl und einen Sambal Oelek. Darüber dann ein rohes / Spiegelei und letztlich mischt man es einfach nur durch. Normalerweise gehört da glaub ich noch Hackfleisch zu..XD

      Delete
  8. nice pictures!
    would you mind to follow each other? :)

    greetings from Hong Kong :)

    www.basic-classic.blogspot.com
    https://www.facebook.com/basicclassic
    www.instagram.com/Andianti_

    ReplyDelete
  9. Heyy oh gott ich liebe lots of cat content ♥♥ Meine kleine Minou ist immer noch sehr schüchtern, aber es wird allmählich! :) cat in a box ist hier auch schon passiert. Kann es sein, dass Katzen Boxen/Höhle/alles worin man sich verstecken kann, lieben? :D
    ich folge dir jetzt mit dem neuen account ♥♥

    ReplyDelete
  10. uiiiiii, die katzis sind ja Zucker <3 <3 <3 <3

    liebste grüße, vicky
    www.gluehwurmi.blogspot.de

    ReplyDelete
  11. Oh Mann, so viele Katzen. <3 Wie toll. x)
    Ich möchte auch zum Klütturm, das Bild sieht toll aus! ;0;
    Und ihr wart im Audrey Café. <3 Ist toll da, oder? ^^

    ReplyDelete