May 18, 2014

Presents and polaroids

Hello my dears,

sorry for not posting again. I need to learn a lot right now and I was busy all week. Working, cleaning everything.... sometimes I don't have the time and motivation for the internet in the late evening. (sighs)
But well, I want to show you the wonderful presents I got for my birthday. I want to say thank you to all of you. I have the best friends ever!
Next week I am off to Hamburg again and visiting friends and going to a concert of "Völkerball" again! *_* This weekend I need to work and... soon they are more concerts to follow. Girugamesh in Berlin and Essen and Rob Zombie in Münster. Hell, feels like I am busy like hell (laughs)
Also good news: I am able to have contact to english customers at woork soon! I will have some schoolings but the test went very well! This makes me really happy. Also my grades are very good and everything is fine with my apprenticeship. Just some problems with myself but I think you know this problem. Therefore I am looking forward to next weekend! ^_^

At first I want to show you the polaroids which we made with Nicis camera. I love them ;___; So pretty!




 This were the present from my boyfriend ;_; I love the smell of "Si" and I needed a new digital camera!

 I got this 3d card from my classmates *_*

 I also got the case for my phone from Basti!

 These are from Teru *_*

 Awesome wrapped presents by Sarah. So pretty!

 Presents from Marie and Sarah. Into the Dark is awesome! As well as Walking Dead. From Marie I got the "Völkerball" concert ticket and a "Malex" bracelet. Such a cute gesture!!

 The strawberry chocolate cake from Sarah, Marie and me.

 I got this from Jan and Caro. A stitch cake! It was so good!

 I already used the bath bomb from Katty and it smelled so nice. As well as I ate the KitKats T__T thanks for this!!

 Toothless! I was so happy! I never thought I get it and it was sooo cute from Nici and Carina. It is now in our living room and it is too cute.

 I also got Solo (the game is so funny!) and the pretty necklace from them! *_* I want to play Solo with you, my dears! Next time!

 Also from my classmates! Never thought I will get a Game of Thrones notebook! *_*

 Also an Essie nail polish...! Now I have 3!!! *_*

 And tea. I really can recommend it to you! It is really good.

 This I got by Nisi, Eric, Tinka and Sven. It smells awesome.

 This as well!

 And again nail polish (laughs) my friends know me well~

 This is from Hibi and also a ten euro amazon voucher! *_* Books! Dvds!!!

 I just wanted to show you my cosmetic table~

and the perfumes.

Thank you so much for everything! I was happy about all the presents ;___; Thank you for everything. Normally I won't post something like this, but I wanted to show you all the awesome presents. Still can't believe it. You all know me so well. *_* Also, I can't wait for next weekend!
Hamburg here I come~! (laughs)
Next entry will be about a primark haul or gyaru make up again!

12 comments:

  1. Ganbatte! Du schaffst das alles! ^.^ *an dich glaub*
    Ich denke der STress wird sich lohnen ;D

    Süße Fotos, und Polas sind eh nochmal 'ne Nummer für sich x3
    Schöne und vor allem tolle Scheeeenkiiiies! *_* Schokolaaaade <3 XD

    ReplyDelete
  2. Ich drück dir die Daumen :)

    Und die Geschenke sind alle soo toll!!
    Davon würd ich mir auch so manches wünschen XD

    ReplyDelete
  3. Ich drück dir die Daumen das alles so klappt wie du es dir wünschst!!!

    Und die Geschenke sind klasse!
    Ich hoffe den Tee gibts noch wenn ich wieder zurück bin..der sieht interessant aus :)

    ReplyDelete
  4. What a lovely load of awesome presents!
    You are really lucky and I wish the bestes of luck!
    It's always hard when so much is going on at once but I'm sure you can pull it through. :D

    ReplyDelete
  5. 30€?! oO puh, da muss ich wohl mit den preisen in schönbrunn zufriedener sein! ^^
    haha, der weiße pfau scheint sich wohl nicht sonderlich wohl in seinem gehege zu fühlen ^^ würde mich interessieren, ob er jedes mal eingefangen werden muss oder ob er von alleine wieder zurück geht. ja, die roten pandas haben wir gesehen, bei luchs und co. waren wir diesmal allerdings nicht, da sich das zeitlich nicht ausgegangen wäre

    ReplyDelete
  6. tolle Geschenke! Alles Gute nachträglich!
    Ohnezahn, awww, der ist so putzig! :)

    ReplyDelete
  7. Sooo viele Geschenke! Alles Gute nachträglich! Und viel Spass in Hamburg! ^-^/

    ReplyDelete
  8. Wie süß <3 Echt tolle Sachen ^^

    ReplyDelete
  9. Die Polaroids sind echt super geworden. Muss mir die Bilder mal hier von deinem Blog klauen :D
    Und ich freu mich schon richtig auf Essen. Ist schade, dass ich nicht noch mit nach Berlin kommen kann. Aber immerhin ein Konzert zusammen und mein erstes in dem Genre noch dazu! :D Wird sicherlich super viel Spaß machen.
    Und freut mich zu lesen, dass du in deiner AUsbildung so gut vorankommst :) :-*

    ReplyDelete
  10. Danke für deine Kommentare <3<3
    Die ganzen Geschenke sehen so toll aus!^^ Und 'Adams Äpfel' ist so ein verdammt guter Film!! Der ertse Film mit Mads Mikkelsen den ich gesehen habe, ab da war ich Fan :D Der Mann kann nicht nur Hannibal hervorragend spielen*0*
    Und dein neues Bloglayout gefällt mir total gut^^ Ich bastel auch grade an einem neuen aber finde irgendwie noch keine Idee

    ReplyDelete
  11. So viele tolle Geschenke, da wird man ja glatt neidisch! xD
    Der Stitchkuchen sieht so toll aus. x33
    Hab ja auch noch was für dich hier liegen. ;D ♥ Aber ich weiß nicht, ob ich's nächsten Freitag einfach mitbringen soll .__. Irgendwie auch doof. Wir müssen uns einfach mal wieder richtig treffen! xD

    ReplyDelete