August 31, 2014

DALI EXTRA SIZE-Black Circle Lense Review [sponsored]

Hello my dear readers,

just as I promised I am back with my review. I got to know http://klenspop.com/ because of friends and I just looked at their website and was impressed. They have a great structure and also different circle lenses. They were so nice to send me two pairs of circle lenses. As you can see in the title I have chosen the "DALI EXTRA SIZE-Black" because I do love black lenses and they always blend so well with my own eye colour. Klenspop is located in South Korea and the shipping was extremly fast. But now let me tell you something about the lenses itself. Here is btw the link to the lenses.

Brand: NEO VISION
Diameter: 14.0mm
Graphic Diameter: 13.6mm
Water Content: 38%
Base Curve: 8.6mm
Life Span: 1 year (Max)
Country of origin: South Korea
Price Includes: 1 PAIR (2 pcs) + BONUS CASE

These are the stock pictures for example....



 One lense in.
 Both lenses...



 I really do love the lenses. What do you think? Also, this is my new wig. I love it to death.

Design/Appearance: ♥♥♥♥♡

They look really great and I love the blending. I love the difference between black and blue and it seems really enlarging, eventhough I normally wear bigger lenses.
Colour: ♥♥

I love the colour - I can't even complain. It is deep black and it looks great.
Enlargement: ♥♥♥♥

 I think the enlargement is totally okay. My eyes look bigger with the lenses and regarding the fact that they are "only" 14,00 mm it is really awesome.

Comfort: ♥♥♥♥♥

I think they are REALLY comfortable. I don't have dry eyes or anything. It is just perfect.
Thank you so much klenspop!


By the way - did I already said that this year is totally dedicated to music? I saw so many great artists this year, I can't even breath (laughs) and it still continues. 
I saw Casper, Völkerball (two times), Heldmaschine, Samsas Traum, Marilyn Manson, In Extremo, girugamesh (two times), Rob Zombie and so on.... and I am still able to see Lycaon and BoRn in Hamburg and ONE OK ROCK in Berlin and in Hamburg. This year is fucking dedicated to music and I love it.

Have a nice day!

9 comments:

  1. OH oh oh! *__* Was sehen meine entzündeten Augen? Ich werd mir den Shop gleich mal ansehen, finde nämlich die Linsen stehen dir super. <33 (Und sie haben nen kleinen diameter, das ist ja wieder was für mich. xD) Deine neue Perücke gefällt mir auch sehr! Das rot ist zwar irgendwie noch ungewohnt zu sehen an dir, aber trotzdem sehr hübsch.
    Und ja, Mann. T0T ONE OK ROCK in Berlin. xDDD <333

    ReplyDelete
  2. OMG! Wir könnten Love is pain von Asurella cosplayn: http://www.asurocks.de/shop/love-is-sweet-pain.html <3
    Und die Linsen sehen super bei dir aus! Jetzt können wir schwarze Linsen Twins sein *A*

    ReplyDelete
  3. Schwarze kontaktlinsen stehen nicht jedem aber Dir schon :)
    ich werde bei schwarzen Knopfaugen auch ganz schwach nur denke ich dann."Yume, kauf dir welche in lila oder in pink,...! Die Farben sind etwas besonderes!" xD
    Schwarze hatte ich auch mal, ist aber echt lange her XD

    Deine vorgezeigten Kontaktlinsen sind für mich persönlich zu klein. 14mm ist ja schon der natürliche Durchmesser *19,6mm trägt*. ^^"

    Und Du bist wirklich Musik infiziert, da Du eine große Bandbreite an Musikgenres hörst :) Finde ich klasse ! Bei mir gab es keine Konzerte - doch,(!) von Metalcore Bands vor 40 Mannpublikum - , wennschon durchgehend Techno von Dark bis Minimal und Hardcore wird alles bei toxicator abrunden 8-)
    No music, no life <3

    Viele liebe Grüße,
    und einen schönen Sonntag,
    wünscht Yume ^0^

    ReplyDelete
  4. Dankeschön! ♥

    Muss mir den Shop auch unbedingt man angucken. Bin jetzt schon länger am überlegen ob ich mir mal farbige Kontaktlinsen kaufe, hauptsächlich für Fotos natürlich :D Kannst du vielleicht welche empfehlen? Hätte gerne blaue mit einer kräftigen Farbe aber sie sollen auch nicht zu unnatürlich aussehen ._.

    ReplyDelete
  5. Love the lenses and the wig is super pretty ~ ♥

    This really makes me want to try out my black lenses! I've had an unopened pair for a while now XD

    ♥ Little Owl Diary

    ReplyDelete
  6. die perücke sieht echt toll aus, zumal ich zuerst dachte die haare wären echt, haha.
    ich will mir auch schon seit ewigen circle lenses bestellen, nur irgendwie bin ich bis heute nicht dazu gekommen. naja, dir steh'nse auf jeden fall gut ~
    xoxo

    ReplyDelete
  7. great review
    you're so cute
    would you like follow each other?
    i'll follow back after that ^^

    www.miharujulie.com

    ReplyDelete
  8. Die Perücke sieht ja mal mega scharf an dir aus! :D
    Und genial, wie bei dir dieses Jahr konzertmäßig richtig ausrastet. :D Hätte auch mal wieder so viel Lust auf ein Konzert ;___;

    ReplyDelete
  9. Red and black hair looks awesome!! Is it your real hair?? :O If it's a wig, can I know where you got it? Totally want that hairstyle!!

    ReplyDelete