October 20, 2014

[HALLOWEEN] Heide Park Halloween Nights area

Hallo everyone,

I came back from an amazing weekend with a lot of friends and a Halloween special at the Heide Park Soltau. As I looked through all the pictures I really need to seperate this post into two parts. One about the area and everything and the next about the pictures of my friends and me. We celebrated Carinas birthday and also the farewell of Carina and Nici since they both are in Japan now for a year. But it was the perfect farewell. We had so much fun at the Heide Park and it was so pretty to be there in the dark. Also the halloween attractions were amazing - but scary as hell XD The pictures are taken by Sarah-Marie and me. And since it is Halloween soon I think these entries are really fitting.


 Everything was decorated!!



 Somehow reminds me of Slipknot...xD


 Can you spot the stuffed teddy?

 dead body...
 I loved the dragon head!

 The big pumpkin!!!


 I loved her! She was great! And all of them looked great!

 Also bubble head and the one next to her were great. They belonged to the special and went around in the evening to scare people~!





 Ghost Busters!

a part of the Park~ I love this picture which was taken with Nicis awesome camera ;_; as well as some above!

Have a nice day! Need to go to work now.

7 comments:

  1. Wie cool! Das passt ja jetzt wirklich gut vom Thema, Halloween steht ja quasi vor der Tür. XD Kommt man schon mal ein bisschen in Stimmung lol. Freu mich schon auf den nächsten Teil!

    ReplyDelete
  2. Oh dankeschön! Dachte es wird nie besser und ich komme nie auf einen grünen Zweig aber scheinbar wird es langsam besser :) Du bist so lieb! ♥♥♥

    Ah da wäre ich auch gerne gewesen! So cool! :O

    ReplyDelete
  3. Mega geile Fotos!! Aber bei zB dem abgehacktem, blutigen Körper hab ich mich doch gefragt, obs denn auch Kind-gerecht ist... :0 laufen ja nicht nur Erwachsene/Jugendliche rum xD
    Aber ich finds mega cool und wünschte ganz Deutschland würde an Halloween so wunderbar schaurig hergerichtet sein :D

    ReplyDelete
  4. Sooo tolle Fotos <3 Scheint echt gut gewesen zu sein, nächstes Jahr muss ich unbedingt mit!!! Marie hat so geschwärmt :D

    ReplyDelete
  5. Es war wirklich so schön! Freu mich schon wenn du kommst udn es noch mehr Halloween gibt! <3

    ReplyDelete
  6. Hey Jenny : >

    Ich bin auf den zweiten teil gespannt, denn der Heide Park scheint echt spaßig und actionreich zu sein.

    Habe ich es richtig verstanden, dass zwei deiner Freunde nun fuer ein Jahr in Japan sind ? Dies bezueglich Abschied zu nehmen fiel doch verdammt schwer. Vor allem kann in so einem Jahr so viel passieren, sodass man sich entfremdet. hoffentlich passiert das euch nicht.

    Lieben Gruß,
    Yume<3

    ReplyDelete
  7. Wow, ist ja total genial aufgemacht! Und wie gut das Silent Hill Kostüm ist. Müssen eigentlich unbedingt mal die Let's Plays von Wolf gucken, wenn ich wieder da bin!

    ODER! Schön Wein und Deadly Preminition!!! EMILLYYYYY :D

    ReplyDelete