November 30, 2014

Cats, cats and.. cats!

Good morning everyone,

since I have no clue what to blog about, it'll be about my cute cats. Haven't posted them in a while now, right? Hope you're enjoying it! ^_^ soon I will attend the ONE OK ROCK concert in Berlin and also in Hamburg - looking forward to it a lot. And I'm pretty much into buying christmas presents. Hibi is coming home soon again and I can't wait to spend some great time with her.

 Arya stalking me while I took a bath..
 They always cuddle...

 Little "Ohnezahn", haha *_* I love his big green eyes!


 Hannibal enjoying the sun.





I hope you enjoyed the cat spam.

14 comments:

  1. I really love pics. I am cat fan, i have a black cat and she is soo cute too. :3
    Bai, Shiki
    http://beautifuljrockdevil.blogspot.hu

    ReplyDelete
  2. Haaallo ♥♥ Naa wie geht's dir? Du schreibst mir immer so liebe Kommentare und ich bin eine faule Nuss und melde mich zu selten. Wenn ich morgens auf IG Bilder von deinen Katzis sehe wird mein Tag immer gleich schöner. ♥ Und ich finde es auch immer so witzig wenn Katzen einen stalken wenn man gerade badet/duscht :DD Die sitzen dann immer so geduldig da rum und man denkt sich.. "Ähm..ok?!" :D

    ReplyDelete
  3. ALWAYS ENJOYING CATSPAMS ALWAYS.
    Woops... cat's got me capslocking, I'm sorry but these dear creatures of yours are just soo pretty. I'm an especially big fan of Hannibal; he's a real beauty; wow!
    Heh, maybe you'll see me on the concert this time ;D

    ReplyDelete
  4. omg *0* are all of these cats yours? omg so lucky! Unfortunatelly I'm allergic to cats, but I love them so much *squeezing my own cheeks* I lvoe how one of them is called Hannibal *3*(

    ReplyDelete
  5. Katzen sind definitiv die eleganteren Tiere als Hunde.
    ich habe ungewollt zwei Hunde (Elternhaus), mit denen ich immer raus muss (Pflichten des Hauses eben), darum mag ich Katzen mehr, weil ich ja keine habe, dennoch wuerde ich nie eine wollen, weil ich fuer Tere keine Zeit habe und mir auch der Platz fehlt.
    Trotzdem verstehe ich manchmal diesen hype a la "she died happy with her 75 cats" nicht.

    Liebsten Gruß,
    Yume <3

    ReplyDelete
  6. Es kann nie genug Cat-Spam geben! <33 Sie sind so süß.
    Ich muss sie sehen. ;__; Ob wir es wohl 2015 mal hinbekommen, dass ich (und Kerstin) euch mal besuchen? XD"

    ReplyDelete
  7. I loooove cats too!! my mother owns a cattery for himalayan and persian cat, If you were here I'd love to show you my shop :)) hehe

    blog

    ReplyDelete
  8. Naaw, Katzenbilder <3 Die eine sieht sogar exakt aus wie meine alte Katze die jetzt leider weggelaufen ist :( Grüße!

    ReplyDelete
  9. Awww, voll traurig, dass ich die ganzen Blogeinträge verpasst hatte, in denen du mich erwähnt hattest :D Zum Glück habe ich meinen PC wieder.

    Und die Fotos von den Katzen *___* wie immer süß.
    Heute Nacht hatte ich geträumt, wir würden eine adoptieren. :D Muss ich bald glaube ich echt machen!

    ReplyDelete