November 2, 2014

This is Halloween....

Hey everyone,

I am a bit late for my Halloween post but my weekend was kind of busy. For example with the best Halloween Party ever! Sarah invited my boyfriend and me to celebrate Halloween with her and her friend. We were quite a big group at the party. Marie and Nina were also there, as well as Werner, Lisa and Indra! The hoster of the party was also really nice and the food was also really good. There was pumpkin soup and curry and fresh bread. You were able to choose what you want to listen to and in the background  we watched "the night of the living dead". We talked a lot, laughed a lot, had some wine and everyone had a costume! I wish Halloween would be everyday. I'd love to dress myself up in scary costumes and everything. But now... please enjoy the pictures. I hope you had a great Halloween too. If you have a blogpost about it, please link it in the comments!!!

 I decided to be a vampire this time. Eventhough I love dressing up as a zombie, I wanted something new. We only had a half hour to get ready because of the way to Hamburg XD but we did it in time!

 Sarah dressed up as the maid from the Rocky Horror Picture Show and not as sexy maid!But she was :D!

 I love this picture so much!!


 Indra and Lisa! They looked gorgeous! Indra made the masks by herself.
 Zombiiies!!

 whole outfit of Sarah! *_*
 mee!

 A friend from Sarah. She looked gorgeous!

 Just look at the perfection! Nina and Marie looked awesome ;_____;
 Friends from Mary! The costumes were so cool!

 This picture is so funny!!! I love Werners face expression!

 I love you ;_; !!


 Werner wearing my hat... XD

 Sarah and Lisa!
 Cuties!!


Marie looking happy as fuck while I try to get Ninas blood. Well.

I enjoyed this evening a lot and can't wait for the next Halloween event. Can't it be next week? (Laughs)

14 comments:

  1. Ihr saht alle mega cool aus :D
    Ich mag deine Zähnchen, und die Hasenmasken *__*; Echt toll ^.^ <3

    ReplyDelete
  2. Find ich toll dass sich alle mit ihren Kostümen so mühe gegeben haben :) Bei uns kamen leider ein paar ohne Kostüm :/

    ReplyDelete
  3. Wow, ziemlich coole Fotos und Outfits! *_*
    Ich wünschte, ich hätte so viele Fotos gemacht, hab's aber irgendwie verpennt.
    Halloween ist schon klasse, ich find's auch doof, jetzt wieder ein Jahr warten zu müssen. >_<

    Hier ist mein Blogeintrag, falls du schauen möchtest: http://zhenyachan.blogspot.de/2014/11/halloween-2014.html

    LG
    Zhenya

    ReplyDelete
  4. Ahh eine deiner Freundinnen war auch Maid!! Wie cool ♥ sie hat es aber viel besser als ich gemacht *schnief* :) Die kleine Schürze auf ihrem Kleid ist ja Liebe pur :D sag ihr mal dass ihr Kostüm prima ist. Deins natürlich auch! Als Vampir bin ich noch nie gegangen, aber gut dass Halloween jedes Jahr ist. Deine Freunde haben alle so hammer Kostüme. Manche von meinen haben sich nicht so viel Mühe gegeben, was ich sehr schade fand.:( Aber von ihnen habe ich keine Bilder gepostet weil ich verpennt habe zu fragen ;D

    ReplyDelete
  5. ihr seht alle so cool aus *-* wäre sooo gerne dabei gewesen!

    ReplyDelete
  6. Der Zombieausdruck von Basti!!! Priceless :D
    Und wie seine Haare langsam gut aussehen und nicht mehr so 80's Fönwelle! :D

    ReplyDelete
  7. Sehr, sehr cool! <3
    Habe mir sofort gedacht, dass Sarah als "Magenta" geht. <3

    ReplyDelete
  8. hach ;__; weiß garnicht, was ich sagen soll, außer: es war einfach so schön! <3 <3 <3

    ReplyDelete
  9. Ihr schaut so cool aus, sieht nach einer Menge Spass aus

    www.thefashionfraction.com

    ReplyDelete
  10. Großartige Kostüme!

    Liebe Grüße,
    www.drawnbyfeatherlines.blogspot.de/

    ReplyDelete
  11. Zombies, Vampires, Ghosts - ich finds toll wie sich die Leute so aufbrezeln während Halloween :D rooaww xD

    ReplyDelete
  12. So cool ^^

    恵美より ♥
    www.emi-doll.blogspot.jp

    ReplyDelete
  13. Hach, ihr habt alle so toll ausgesehen! ;w; <3 Freut mich, dass du so ein schönes Halloween mit deinen Freunden verbracht hast. ^-^ Bei mir war es ja etwas ruhiger. XD

    ReplyDelete
  14. Hey ihr sehr ja wirklich zauberhaft aus. Toll, dass sich alle wirklich so cool verkleidet haben! :D
    Sag mal darf ich eienen Kommentar von dir auf meinem Blog in meinem Media Kit benutzen?

    ReplyDelete