February 15, 2015

Animal Park

Hello everyone,

right now I'm dying my hair into ash blonde again and waiting for my best friends to skype with. We will be a big group consisting of Sarah-Marie, Marie, Katty, Nici and Carina. Maybe more (laughs) hope it will work out, though! *_*

Since the weather was perfect last sunday I was sad that I were alone at home. But some good friends wrote me if I want to join them to visit an animal park! I always wanted to go there since they have arctic foxes and cute donkeys ;_; so I put on some clothes and decided to join them! It was the best idea ever and I had lots of fun. But I think pictures will tell more, haha!

 cute little pigs!!


 nose bears...or Nasenbären *_*




 is there someone curious?

 looks so cute and funny!





 little goat and a duck. xD



I hope you enjoyed it! Have a good week!

10 comments:

  1. Ich find die kleinen Schweine mit ihren kleinen Nasen so niedlich! :3
    Und die Polarfüchse sind sooo hübsch! ;_; <3 (und neugierig XD)

    ReplyDelete
  2. Omg ich will das schweinchen haben ;A; ♡

    ReplyDelete
  3. Goooootttttt *A* Ich will unbedingt ein Hausschwein!

    ReplyDelete
  4. So ein Zoo oder Vivariumbesuch ist doch immer etwas schönes, das man oefters machen sollte. Vielen Dank füer die vielen niedlichen Fotos *_* Hätte ich zugern auch gesehen :)

    ReplyDelete
  5. Oh Gott, hat total lange gedauert bis ich dieses Bild mit den Ponys verstanden habe. Dachte im ersten Moment, das wäre ein Lama mit einer äußerst schrägen Frisur. Aber irgendwann habe ich dann geblickt, dass es einfach zwei Ponys sind :D

    Und die Füchse sehen echt überniedlich aus. Fast wie so Anime/Manga-fröhliche- Gesichter! :D

    ReplyDelete
  6. Aww *___* Flauschtierchen!
    Die Schweinchen!

    ReplyDelete
  7. Haha, süße Fotos! Paar konnte ich ja schon in Insta sehen :D :D :D
    Der Fuchs sieht so happy aus auf dem Pic, wo er hochschaut <3

    ReplyDelete
  8. Hi. I really enjoyed my brief visit on your site and I’ll be sure to be back for more.
    Can I contact your through your email?

    Please email me back.

    Thanks!
    Kevin
    kevincollins1012 gmail.com

    ReplyDelete
  9. tierparks sind wirklich eint raum, richtig knuffige bilder
    hoffe du blogst bald mehr
    habe dich gerade gefunden und mich richtig verliebt :)


    Hoffe du schaust auch mal bei mir vorbei <3
    http://miss-amelyrose.blogspot.de/

    ReplyDelete
  10. Awhhh was für süsse Bilder! :3

    ReplyDelete